Sterk merk
Worstel je met de vraag hoe jouw merk zich onderscheidt, met de juiste waarden wordt geladen en een krachtige breinpositie krijgt in de hoofden van jouw publiek?
Wij zorgen ervoor dat jouw organisatie in het overvolle woud van aanbod en keuzemogelijkheden de regie heeft en houdt over een sterk merk dat opvalt. We ontwikkelen gedragen merkstrategieën voor branding en communicatie die de reputatiewaarde verhogen.
Posititionering op basis van merkessentie
Je bent verzekerd van een merkessentie als basis voor een onderscheidende en heldere positioneringstrategie. Bij positionering op basis van de merkessentie zijn we scherp. We blijven uitdagen om dieper te gaan en niet te snel keuzes te maken. Die snelle keuzes zorgen namelijk voor een vlakke positionering. We mijden inwisselbare woorden en zoeken naar aansprekende posities en waarden en vinden daarbij samen de woorden die echt passen bij jouw organisatie.
Cases branding:
- American Hotel Amsterdam: Mad Men-strategie in Mokum
- Hemwood: rebranding
- Dermaclinic: profilering en positionering
Nieuwsbrief
Reputatienieuws direct in je inbox!
MELD JE AANGerelateerde artikelen branding:
“Geen complexe verhalen maar praktische, werkbare en down to earth oplossingen.”
Cees van Steijn, CEO van Mediahuis over de ontwikkeling van de merkstrategie