Wil jij regie houden op je reputatie tijdens een crisis?
Reputatiewinst
Bij crisis maakt snelheid het verschil tussen reputatiewinst of -verlies. Wij geven je direct de eerste adviezen. Samen ontwikkelen we scenario’s, de reactiestrategie, statements, boodschappen voor webcare en de pers. We zijn de sparringpartner van je woordvoerder.
Crisisvoorbereiding
Wij wapenen jouw organisatie tegen toekomstige issues. Wij ontwikkelen een crisishandboek. Daarin brengen we potentiele crisissituaties in kaart. Ook voeren wij periodiek crisissimulaties uit waarmee we de crisisbestendigheid van jouw organisatie testen. Een mediatraining bereidt je voor op kritische persvragen.
Met een daadkrachtige crisisstrategie behoud je het vertrouwen.
In geval van een acute crisis kan je ons 24/7 bereiken op het crisistelefoonnummer: 035 – 303 42 16.
Training
Training crisissimulatie
MELD JE AANCoaching en begeleiding
Tijdens de crisis kun je rekenen op onze continue coaching en begeleiding. We helpen je om een transparante en eenduidige boodschap te communiceren. Zo voorkom je misinterpretaties in de media en behoud je als organisatie de regie.
Cases crisiscommunicatie:
- Communicatieadvies bij een reorganisatie
- Negatieve media-aandacht afgewenteld door effectieve crisiscommunicatie
Gerelateerde artikelen crisiscommunicatie:
In geval van een acute crisis kan je ons 24/7 bereiken op het crisistelefoonnummer: 035 – 303 42 16.