Bedrijven in de technische dienstverlening vormen de ruggengraat van onze economie en zijn de bouwers van de energietransitie. Dat stelt Lieve Declercq, CEO van multitechnisch dienstverlener SPIE Nederland, in een nieuwe aflevering OnBrandScan. Een gesprek over reputatie en het verschil kunnen maken
VNO-NCW maakt werk van reputatie
Nu zelfs werkgeversorganisaties luid roepen dat maatschappelijke verantwoordelijkheid een speerpunt voor bedrijven moet zijn, lijkt het voor bijna iedereen duidelijk te worden dat reputatie een van de belangrijkste assets is voor een merk of organisatie. Al geldt hierbij net als voor het nieuwe
Matthijs Storm, CEO Wereldhave: ‘Winkelen in de 15-minuten stad gaat om veel meer dan alleen winkelen’
Traditionele winkelcentra en -straten zijn uit de tijd: full service centers hebben de toekomst, aldus Wereldhave-CEO Matthijs Storm. Niks ‘laat het maar gebeuren’, maar een spot-on strategie met nieuwe concepten voor de 15-minuten-stad van de toekomst. In een nieuwe aflevering van onze podcast
Deze 10 social media-tips helpen jouw organisatie verder
Proactief persbeleid in coronatijd?
Sinds de uitbraak van corona krijgen wij vaak de volgende vraag: is het mogelijk (of raadzaam) om nu een proactief persbeleid te voeren? Verschuif de focus Ons antwoord: ja, dat is zeker mogelijk. Gezien de snelle verspreiding van het virus (en de mutanten) en de snel veranderende actualiteit moet
OnBrandScan: top 5 podcasts van 2020
In het voorjaar van 2019 startten wij met de podcast OnBrandScan. Iedere uitzending schuift een CEO of specialist aan die zijn of haar visie op merk, marketing en reputatie geeft aan de hand van een prikkelende stelling. Inmiddels zijn we 19 afleveringen verder. Het waren altijd leuke gesprekken;
4 essentiële stappen bij het kiezen van een communicatiebureau
Een communicatiebureau kiezen is niet eenvoudig. Het gaat om het vinden van een partner die je kan vertrouwen en die jouw organisatie, producten en/of diensten het beste tot hun recht kan laten komen. De volgende tips helpen je bij je zoektocht naar een geschikt bureau. Maak een heldere
SEO-update in 2021 en de gevolgen voor (jouw) content
In 2021 start Google met een nieuwe factor voor SEO-ranking: de page experience, oftewel de gebruikservaring. Google gaat deze in het core ranking-algoritme opnemen. Hiermee wordt SEO weer iets ingewikkelder en zonder technische kennis en/of een development team kun je dus niet optimaal profiteren