Foodpaper: reputatiekwetsbaarheid onderschat
De voedselverwerkende industrie ligt onder een vergrootglas. Als er iets mis is met een product, meten de media het breed uit als ‘het zoveelste voedselschandaal’. Veel producenten zijn zich niet bewust van deze kwetsbaarheid. Terwijl hier juist de kansen liggen om de reputatie te versterken. Hoe dat werkt lees je in onze Foodpaper.
Foodpaper
IVRM heeft haar kennis met voedselveiligheidsspecialist KTBA gecombineerd en een whitepaper geschreven over reputatie voor bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie. Goeie tips waar je direct mee aan de slag kan. Interesse? Vul dan het formulier in en ontvang onze Foodpaper direct in je inbox.
Download onze foodpaper
De Morgen“Ferrero wist al maanden van salmonellabesmetting, maar bracht voedselagentschap niet op de hoogte”
Philippe Vorst (oprichter New York Pizza) “ik ga hier niet politiek correct zitten doen”
Reputatie Inside was dit keer op bezoek bij Philippe Vorst oprichter van New York Pizza. Philippe studeerde af in 1993 en opende kort daarna de eerste vestiging in de Spuistraat in Amsterdam. Inmiddels zijn ze doorgedrongen tot de top 20 in Horeca Nederland met ruim 200 vestigingen en verkoopt hij meer dan 10 miljoen pizza’s per jaar.
De stelling deze keer luidt: MVO is leuk, maar een lekkere pizza is veel belangrijker.