Whitepaper crisiscommunicatie
Crises en incidenten zijn razendsnel openbaar, de media krijgen er lucht van en onrust bij stakeholders is een feit. Voorkom reputatieschade met een juiste aanpak van crisiscommunicatie. In ons whitepaper over crisiscommunicatie vind je de checklist, bereiden we je voor in drie stappen en geven we de vijf gouden regels.
Wat is crisiscommunicatie?
Dit laat zich het beste definiëren als het verzamelen, verwerken en verspreiden van alle informatie die van belang is om een onverwachte gebeurtenis aan te pakken die de activiteiten van jouw organisatie dreigen te verstoren.
Download de whitepaper
Winston Churchill‘Never let a good crisis go to waste’
Mirjam Otten, directeur communicatie Politie Nederland: 'Het imago van de politie staat iedere dag op het spel'.
Hoewel de polarisatie in de samenleving toeneemt waarbij vooral de buitenranden scherper worden, blijft ons basale vertrouwen in de politie hoog. Dat stelt Mirjam Otten in deze podcastaflevering van Reputatie Inside. Met onderzoek en communicatie probeert ze het vertrouwen onder de bevolking en in haar eigen organisatie zo hoog mogelijk te houden. “Iedereen belt in nood nog steeds 112.”