Whitepaper free publicity

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Free publicity, welke organisatie wil dat niet? Meer bekendheid en een sterke autoriteitspositie. Om de media te halen is er meer nodig dan een nieuwswaardig persbericht. In deze whitepaper laten we je zien hoe free publicity werkt: wat zijn de spelregels, hoe ben je relevant voor redacties en hoe benader je journalisten. En natuurlijk een stappenplan naar publiciteit.

Unieke aanpak IVRM

Onze methodische aanpak is uniek en succesvol. Wij gaan uit van de inhoudelijke bewijsvoering voor jouw deskundigheid. We kijken naar het harde nieuws en het nieuws achter het nieuws van jouw organisatie. Dan versterk je de top-of-mind positie onder stakeholders, genereer je meer traffic naar de website en verbeter je de conversie. Journalisten doen graag een beroep op jouw deskundigheid. Je bent een vanzelfsprekende woordvoerder op de onderwerpen die er voor jouw organisatie toe doen.

Download de whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Damn, I’d wish I said that”

Unknown

Beginnen met jouw aanpak voor Free Publicity?

Neem contact op

Maarten Halsema

Managing Director
0653525196

Cees van der Laan (voormalig) hoofdredacteur Trouw: 'ons profiel is net zo sterk als dat van De Telegraaf'.

Met de definitieve ontzuiling in de jaren negentig werd gezegd dat Trouw ten dode was opgeschreven. De stand van de reputatie in 2021: veel waardering voor de kwaliteitsjournalistiek van de krant, 115.000 abonnees en een groeiend lezersbestand. Voormalig hoofdredacteur Cees van der Laan in een nieuwe aflevering van podcast Reputatie Inside.

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden