Whitepaper mediatraining

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Media zitten steeds sneller op het nieuws en ze verspreiden het razendsnel. Mensen, bedrijven en overheden liggen daardoor permanent onder het vergrootglas.

Steeds vaker moet je verantwoording afleggen voor je doen en laten. Doe je dat goed, dan kun je zelfs ongewilde media-aandacht omzetten in free publicity waarin jouw boodschap triomfeert. Woordvoering kun je leren.

Download de whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Een goede journalist is als een olifant: hij heeft een goede neus en goede oren, en bovenal vergeet hij nooit iets.”

Carlos Ruiz Zafon (schrijver)

Interesse in een maatwerk mediatraining?

Neem contact op

Remon Vonk

Lead communicatie & media
0650749463

Cees Van Der Laan, (voormalig) hoofdredacteur Trouw: ‘Ons profiel is net zo sterk als dat van de Telegraaf’

Met de definitieve ontzuiling in de jaren negentig werd gezegd dat Trouw ten dode was opgeschreven. De stand van de reputatie in 2021: veel waardering voor de kwaliteitsjournalistiek van de krant, 115.000 abonnees en een groeiend lezersbestand. Voormalig hoofdredacteur Cees van der Laan in Reputatie Inside: “Ons profiel is net zo sterk als dat van de Telegraaf.”

 

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden