Whitepaper positionering

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Bij een onderscheidende positionering bepaal je hoe je in de markt staat en hoe de maatschappij jouw organisatie ziet. Hoe beter je keuze, hoe meer je positionering je helpt om te groeien. In deze whitepaper onder andere: 10 tips voor een succesvolle profilering.

De whitepaper

Jouw organisatie heeft een herkenbare, onderscheidende positie in de markt en maatschappij nodig. Veel organisaties beseffen dat laatste niet. Zonder maatschappelijke positie missen bedrijven groeikansen. Of ze verliezen aan betekenis en invloed. In onze whitepaper vind je een praktische aanpak voor een effectieve positionering in drie stappen. Hiermee leg je de basis voor een sterke reputatie.

Download de whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

‘’Crazy about chocolate, serious about people’’

Tony's Chocolonely

Maak meteen een start met je maatschappelijke positionering.

Neem contact op

Stef Heutink

Creatief Directeur
0623440339

Merkexpert Marc Oosterhout “Marketing wordt ondergeschikt aan reputatie en communicatie”

We spraken Marc Oosterhout, oprichter van het reclamebureau N=5, het bureau van bekende merken als ABNAMRO, Hans Anders en NS. Daarnaast is hij voorzitter van SIRE en schreef hij het boek Power Brands. Het gaat volgens Marc niet om de hypes zoals de Why How What, of zoals nu weer de purpose. Maar de merkbelofte blijft natuurlijk essentieel. Zijn boek begint met een mooi citaat van Antoine de Saint-Exupéry: ‘Als je mensen een schip wilt laten bouwen, geef ze dan een geen hout en spijkers maar een eindeloos verlangen naar de zee.’

 

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden