Whitepaper profilering
Succesvolle profilering valt op doordat die de betekenis van de organisatie zichtbaar maakt. Onze whitepaper bevat onder andere tien tips voor een goede inhoudelijke profilering, noodzakelijk om te voorkomen dat stakeholders je organisatie als smoelloos zien. Inhoudelijke profiliering is een onmisbaar instrument in de verhoging van reputatiewaarde*.
*Re-pu-ta-tie-waar-de – (v) de waarde die staat voor vertrouwen in een organisatie of merk. Stuurbaar en meetbaar op basis van prestaties, leiderschap, maatschappelijke relevantie, werkomgeving en wendbaarheid.
Publiciteit
Een veelgebruikte manier voor organisaties om zich te profileren is door te zorgen voor publiciteit, ook wel bekend als gratis publiciteit of free publicity. Free publicity is persaandacht over jouw organisatie, zonder dat je ervoor betaalt. Media besteden aandacht aan je bedrijf of aan je producten en diensten, zonder dat je advertenties of zendtijd hebt gekocht. Bij onze whitepapers vind je ook een whitepaper free publicity met daarin alle informatie over het genereren van persaandacht.
Download de whitepaper
Howard Gossage“Niemand leest advertenties. Mensen lezen wat hen interesseert. Soms is dat een advertentie.”
Marketing expert Ronald Voorn ‘Mensen willen weten wat een bedrijf nog meer biedt dan alleen een goed product’
Marketingboys will be marketingboys. Expert, senior docent, onderzoeker en inmiddels gepromoveerd vakiodioot Ronald Voorn beschouwt reputatie in Reputatie Inside als oude imagowijn in nieuwe zakken. Bedrijven moeten terug naar de kern van marketing: klantgedreven ondernemen. Voor die klant blijkt maatschappelijke relevantie wel steeds belangrijker, heeft Voorn onderzocht.