Whitepaper reputatiemanagement

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Je reputatie is tegenwoordig beter bestuurbaar dan ooit tevoren. Met het nieuwe reputatiemanagement versterk je proactief en continu het beeld over je organisatie en de waardering van stakeholders. In deze whitepaper: schets van een nieuwe aanpak vanuit twee perspectieven: offensief en defensief. Hoe versterk je je reputatie? En de drie reputatiewetten met de Reputatiemix als toetssteen.

Download de whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Wil men de reputatie hebben ergens in uit te munten, dan is de kortste en schoonste weg daartoe te trachten er ook werkelijk in uit te munten.”

Socrates

Meer weten over proactief sturen op reputatie?

Neem contact op

Maarten Halsema

Managing Director
0653525196

De reputatie van je organisatie managen is puur maatwerk, podcast met Betteke van Ruler

Onder druk wordt alles vloeibaar, ook als het gaat om de reputatie en het succes van organisaties. “Het maatschappelijk humeur kan eraan gaan morrelen”, aldus emeritus-hoogleraar Betteke van Ruler in IVRM-podcast OnBrandScan. Zij ziet reputatie als een ecosysteem dat voor ieder bedrijf anders werkt. “Dat managen is ontzettend maatwerk.”

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden