Whitepaper reputatieonderzoek

basic1-114_user_man Redactie IVRM

In vijf stappen naar inzicht en stuurinformatie. Reputatieonderzoek laat zien wat stakeholders van je organisatie vinden en verwachten. Het biedt concrete stuurinformatie om de impact van je reputatiebeleid te vergroten en de reputatiewaarde* van je organisatie te verhogen. In dit whitepaper lees je waaraan een goed reputatieonderzoek moet voldoen, waarop je moet letten en vind je de vijf stappen naar een reputatieonderzoek op maat.

*Re-pu-ta-tie-waar-de – (v) de waarde die staat voor vertrouwen in een organisatie of merk. Stuurbaar en meetbaar op basis van prestaties, leiderschap, maatschappelijke relevantie, werkomgeving en wendbaarheid.

Download de whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

‘Als we wisten wat we deden, heette het geen onderzoek’.

Albert Einstein

Download hier onze whitepaper reputatiemanagement.

Reputatie is tegenwoordig beter stuurbaar dan ooit tevoren. Met het nieuwe reputatiemanagement versterk je proactief en continu het beeld over je organisatie en de waardering van stakeholders. In deze whitepaper: schets van een nieuwe aanpak vanuit twee perspectieven: offensief en defensief. Hoe versterk je je reputatie? En de drie reputatiewetten met de Reputatiemix als toetssteen.

Meer weten?

Neem contact op

Maarten Halsema

Managing Director
0653525196
  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden