Whitepaper thought leadership
Thought leaders hebben een onderscheidende positie dankzij eigen, unieke inzichten en standpunten. Deze whitepaper geeft je een leidraad om te komen tot een succesvolle strategie.
Wat is thought leadership?
Veel organisaties zijn zelfbenoemd thought leader. Echter het organiseren van events, het delen van whitepapers en het maken van een podcast versterken je autoriteit, maar maken je nog geen thought leader. Wat dan wel? Wat is thought leadership? Hoe word je het? Deze whitepaper geeft antwoorden en laat zien welke stappen je moet nemen. Je vindt er mooie voorbeelden van inspirerende organisaties. Daarnaast lees je erin over onze 7 V’s voor een thought leadership strategie die je reputatiewaarde* verhoogt.
*Re-pu-ta-tie-waar-de – (v) de waarde die staat voor vertrouwen in een organisatie of merk. Stuurbaar en meetbaar op basis van prestaties, leiderschap, maatschappelijke relevantie, werkomgeving en wendbaarheid.
Download de whitepaper
Matt Sweetwood“If you don’t live and believe the topic you are talking about, you will surely not last long enough to become a thought leader.”