Whitepaper thought leadership

basic1-114_user_man Redactie IVRM

Thought leaders hebben een onderscheidende positie dankzij eigen, unieke inzichten en standpunten. Deze whitepaper geeft je een leidraad om te komen tot een succesvolle strategie.

Wat is thought leadership?

Veel organisaties zijn zelfbenoemd thought leader. Echter het organiseren van events, het delen van whitepapers en het maken van een podcast versterken je autoriteit, maar maken je nog geen thought leader. Wat dan wel? Wat is thought leadership? Hoe word je het? Deze whitepaper geeft antwoorden en laat zien welke stappen je moet nemen. Je vindt er mooie voorbeelden van inspirerende organisaties. Daarnaast lees je erin over onze 7 V’s voor een thought leadership strategie die je reputatiewaarde* verhoogt.

*Re-pu-ta-tie-waar-de – (v) de waarde die staat voor vertrouwen in een organisatie of merk. Stuurbaar en meetbaar op basis van prestaties, leiderschap, maatschappelijke relevantie, werkomgeving en wendbaarheid.

Download de whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“If you don’t live and believe the topic you are talking about, you will surely not last long enough to become a thought leader.”

Matt Sweetwood

Thought leader worden?

Zet met ons de eerste stappen.

Neem contact op

Maarten Halsema

Managing Director
0653525196
  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden