Waarde.

Organisaties met een hoge reputatiewaarde hebben het vertrouwen en de voorkeur van al hun stakeholders. Een hoge reputatiewaarde zorgt onder andere voor meer en loyale klanten, een gewilde positie op de arbeidsmarkt en trotse medewerkers. Organisaties die deze waarde centraal stellen, behalen een hoog maatschappelijk en financieel rendement.

reputatiemix

Reputatiewaarde verhogen

Reputatiewaarde verhogen is waar het bij IVRM om gaat. Dat doen we door te meten en te sturen op de vijf reputatiefactoren: Prestaties, Leiderschap, Maatschappelijke relevantie, Werkomgeving en Wendbaarheid. Hiervoor gebruiken we bewezen methodieken en interventies.

Met onderzoek laten we organisaties zien wat hun reputatiewaarde is en hoe zij die verhogen. We zorgen dat zij hun stem laten horen, hun verhaal vertellen en invloed uitoefenen op het juiste moment en op de juiste plek. In goede en in slechte tijden. Door signalen uit de samenleving op te pikken en visies op relevante thema’s aan te dragen, verrijken onze opdrachtgevers het maatschappelijke debat.

reputatiemix
IVRM 20 jaar

Aanjager

Bij veel organisaties zijn we aanjager van de verandering. We brengen nieuwe perspectieven zodat ze zichzelf kunnen verbeteren en halen de strategie écht van papier. Dat maakt ons een uniek bureau.

We zijn een bureau dat inhoud verbindt aan daadkracht. Dat alert is op de veranderingen om zich heen en doordachte antwoorden geeft op de vraag achter de vraag. Dat hecht aan een open en inclusieve manier van (samen) werken en komt met innovatieve oplossingen voor opdrachtgevers. We hebben veel kennis in huis en delen die graag.

De leden van IVRM Sport, die de beroemde foto imiteren van Johan Cruyff door met zijn vieren in positie naar de camera te kijken. De foto is op een witte achtergrond.

Kansen

Ook binnen onze eigen organisatie kijken we waar kansen liggen en slaan we nieuwe richtingen in. Bijvoorbeeld met het initiatief IVRM Sport, waarbij we ons inzetten voor het versterken van de verbinding tussen sport en maatschappij.

Zo zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers hun ambities realiseren en een positieve bijdrage leveren aan de samenleving.

IVRM: Gebrand op reputatie

De leden van IVRM Sport, die de beroemde foto imiteren van Johan Cruyff door met zijn vieren in positie naar de camera te kijken. De foto is op een witte achtergrond.

Team

Werken bij

Wij zijn altijd op zoek naar bevlogen en nieuwsgierige collega’s. Als jij denkt dat jij je kan meten met de professionals van IVRM Reputatie, dan willen we je graag leren kennen.

Of je nu een senior bent met veel ervaring aan bureauzijde of net de eerste geuren in de communicatiekeuken hebt geroken, wij gaan graag met je in gesprek. Ook als we even geen vacature open hebben staan. Stuur je cv en motivatie naar Michèle Dumas of bel Maarten Halsema op 035 – 692 69 43.

Staat jouw functie er niet bij?

Wij zijn altijd op zoek naar bevlogen en nieuwsgierige collega’s.

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden