Philippe Vorst, CEO en oprichter van New York Pizza, te gast bij OnBrandScan

basic1-114_user_man Stef Heutink

De elfde podcast over merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN is live!

3 maart 2020 – De eerste van 2020. In deze aflevering reageert Philippe Vorst, CEO en oprichter van New York Pizza, op de volgende stelling: “Maatschappelijk verantwoord ondernemen is leuk, maar een lekkere pizza is veel belangrijker”.

Daar is hij het natuurlijk van harte mee eens, al kan New York Pizza zich met recht een maatschappelijk verantwoorde onderneming (MVO) noemen met een uitstekende reputatie. De folder schafte Vorst dit jaar af en dat budget ging naar online. Dat zou je MVO kunnen noemen maar het gaat daarin ook om effectiviteit. New York Pizza gelooft in het stapelen van boodschappen: hoe meer budget, hoe meer effect.

“Ik ga hier niet politiek correct zitten doen”

In deze aflevering van OnBrandScan gaat podcast-host Stef Heutink 25 minuten in gesprek met Philippe Vorst, CEO en oprichter van New York Pizza. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Innovatie
  • Het gebrek aan snelheid in de softwarebranche (New York Pizza heeft inmiddels een eigen software-tak om de seamless gebruikerservaring te waarborgen)
  • Bloemkolen, lekkere dozen en #metoo
  • De wat kuisere en stormen in glazen water zoekende generatie Z
  • De nieuwe regelgeving over de leeftijd van bezorgers
  • De positionering op prijs en actie
  • On- en offline marketing budgetten
  • En natuurlijk: het unieke product.

Philippe Vorst studeerde af in 1993 en opende kort daarna de eerste vestiging van New York Pizza in de Spuistraat in Amsterdam. Inmiddels zijn ze doorgedrongen tot de top 20 van de Horeca Top 100 Nederland. Met ruim 200 vestigingen verkoopt New York Pizza meer dan 10 miljoen pizza’s per jaar.

Abonneren op OnBrandScan podcast

Communicatiespecialisten van reputatiebureau IVRM Reputatie voeren samen met Stef Heutink de redactie van OnBrandScan. In 2019 worden er 10 podcasts opgenomen van 25 minuten. Iedere uitzending schuift er een CEO aan die zijn of haar visie op reputatie geeft aan de hand van een prikkelende stelling op het gebied van merken, marketing en reputatie. Abonneren op OnBrandScan kan via alle grote podcast-kanalen:

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden