
Een Mad Men-strategie in Mokum
Een Mad Men-strategie in Mokum
Leefstijlen als uitgangspunt voor communicatie en gedragsverandering
Hemwood: rebranding tot robuust advocatenkantoor met persoonlijke inslag
Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website voor de NVVE
Effectieve inhouse ondersteuning bij een zorginstelling
Scherp geredigeerde pitch gaf concurrentie het nakijken
Moderniseren van een magazine
Reputatieonderzoek als aanjager van vertrouwen
Tijdelijk inspringen voor interne communicatie
Meer bekendheid voor het Nationaal Restauratiefonds
De positie van de tandarts
Zichtbaarheid pensioentak a.s.r. met content vergroot
Meerjaren PR-strategie voor Yarden
Communicatieadvies bij een reorganisatie
Content voor campagne ‘Sterker op het werk’ van Zorg van de Zaak
NVLF: De maatschappelijke relevantie van de logopedist
Previcus Vastgoed top of mind als WOZ-expert
Preventieve crisiscommunicatie voor een zuivelproducent
PR-campagne: de bibliotheek als plek voor persoonlijke ontwikkeling
BEAT Cycling Club: communicatiestrategie voor oprichting professionele wielerploeg
ThiemeMeulenhoff: content voor campagne ‘Gepersonaliseerd leren’
Negatieve media-aandacht afgewenteld door effectieve crisiscommunicatie
VBO Makelaar maakt woonwensen zichtbaar met creatief persbeleid
Pluryn: positionering als thought leader
Byelex: introductie eerste aandelenuitgifte via blockchain in Europa
Dynniq: free publicity rondom lancering app