Reputatiemix
Met de Reputatiemix van IVRM kun je als organisatie effectiever en proactief sturen op je reputatie. Zo behoud je niet alleen de regie, je verhoogt bovendien je waarde.
Het ideale sturingsmechanisme voor je reputatie
Reputatie is één van de belangrijkste assets van een merk of organisatie. Als organisatie wil je het juiste doen voor je stakeholders en voor de samenleving. Dat bepaalt jouw reputatie. IVRM heeft het ideale sturingsmechanisme hiervoor ontwikkeld: de Reputatiemix.
Versterken reputatie
IVRM versterkt reputaties met vijf factoren. Door te sturen op deze aspecten is er focus en prioriteit bij het bewaken en proactief versterken van jouw reputatie. Daarbij houd jij de regie. Laad je de factoren op thematisch niveau met de juiste middelen? Dan verhoogt dat duurzaam de reputatiewaarde en dus de goodwill op je balans.
Reputatie is leidend
De reputatie van jouw merk of organisatie is leidend bij alles wat wij doen. Met monitoring en onderzoek sturen we samen voortdurend bij op de themakeuze en middeleninzet. Hierbij houden we rekening met organisatorische en maatschappelijke ontwikkelingen met sterk oog voor draagvlak onder medewerkers en stakeholders.
Cases
Actueel
- Blog en nieuws
“I bought it before he went crazy”
De titel van dit blog, “I bought it before he went crazy,” vat een groeiend gevoel samen bij Tesla-eigenaren wereldwijd. Deze tekst siert nu zelfs sti…
Vragen over de reputatie van jouw organisatie?
Mail of bel rechtstreeks met een van onze experts.