Frank van den Wall: 'Ik hoop dat Nike terug gaat naar het rebelse'.
Over de scoop van SBS6, de NOS en Evert ten Napel, de KNSB en ijsclubs in tijden van opwarming, de gehandicaptensport en de kansen die dit biedt voor bedrijven, de reputatie van Nike, de rust bij Ajax onder Menno Geelen en natuurlijk is het lijstjestijd: we bespreken de top 25 meest invloedrijke mensen in sportsponsoringland door. Handig met iemand die zo ongeveer iedereen kent: Frank van den Wall Bake zelf.
Oh ja, de aankondiging van een groot evenement! Mis het niet.
De tweet van Kloosterboer op 2e kerstdag:
Vanwege de vele vragen: Nee, ik ga niet naar Garmisch Partenkirchen. Na 15 jaar als commentator is het voorbij. De NOS heeft het skispringen op Nieuwjaarsdag wegbezuinigd. Een 70 jaar lange traditie, met dank aan o.a. Herman Kuiphof en Evert ten Napel, gaat daarmee verloren. pic.twitter.com/oQATIoZlVQ
— Ayolt Kloosterboer (@Ayolt) December 26, 2024
Download onze whitepaper over sponsoring en reputatie
Laat sponsoring werken voor je reputatie. Sport speelt een cruciale rol in onze samenleving en biedt talloze voordelen op het gebied van gezondheid, plezier en sociale cohesie. Je leest erover in deze whitepaper.