Van individueel wangedrag naar collectieve schaamte
Een opvallende trend: bedrijven die hun medewerkers vragen om geen foto’s of berichten over bedrijfsreisjes op social media te plaatsen. Of zelfs om t…
Berlinda is directeur reputatie & strategie.
Berlinda is gespecialiseerd in strategische reputatievraagstukken. Van onderzoek tot het ontwikkelen van reputatiestrategieën en advies over de positionering van organisaties. Zij adviseert directies en bestuurders het liefst over complexe vraagstukken met een grote maatschappelijke impact. Daarnaast loodst zij organisaties deskundig door een crisis.
Berlinda heeft ruim twintig jaar ervaring op het gebied van reputatie en communicatie. Eerder was zij werkzaam bij een onderzoekbureau en sinds 2014 bij IVRM Reputatie. Zij studeerde Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit.
Door haar kennis van onderzoek en reputatiemanagement zorgt Berlinda voor adviezen die concreet en direct toepasbaar zijn. Altijd met oog voor de belangen van stakeholders en een positieve bijdrage aan de samenleving.
Een opvallende trend: bedrijven die hun medewerkers vragen om geen foto’s of berichten over bedrijfsreisjes op social media te plaatsen. Of zelfs om t…
Bel of mail gelijk om de mogelijkheden te ontdekken.