Bedrijven geven steeds vaker hun winsten weg: slimme zet of morele plicht?
Steeds meer bedrijven zetten zich actief in voor maatschappelijke doelen, en sommige gaan daarbij verder dan een eenmalige donatie. Patagonia-oprichte…
Lana is Senior reputatieadviseur communicatie & media.
Lana is een geboren netwerker. Ze is gespecialiseerd in reputatiemanagement, positionering en crisiscommunicatie. Lana houdt van complexe communicatietrajecten waarin beïnvloedingstechnieken elkaar versterken. Ze adviseert op strategisch niveau en levert ook haar bijdrage aan de implementatie van de strategie.
Al meer dan tien jaar adviseert Lana merken over hun persbeleid, (internationale) samenwerkingen met consumer brands en strategische inzet van communicatiemiddelen. Lana is co-founder van Heer Zadel waar zij verantwoordelijk is voor de merkcommunicatie.
Lana studeerde Communicatiewetenschap aan de UvA en heeft een master in Media, Journalistiek en Publieke Opinie, met als specialisatie Politieke Communicatie. Daarvoor deed Lana de hbo-opleiding Media, Informatie en Communicatie.
Lana is MR-lid van de Vondelschool in Bussum.
Steeds meer bedrijven zetten zich actief in voor maatschappelijke doelen, en sommige gaan daarbij verder dan een eenmalige donatie. Patagonia-oprichte…
Bel of mail gelijk om de mogelijkheden te ontdekken.