IVRM over het belang van reputatiewaarde in B2B
Uit de nieuwste Superpowers Index van Dentsu blijkt dat vertrouwen en expertise een steeds grotere rol spelen bij B2B-inkoopbeslissingen. Het onderzoe…
Linda is senior reputatieadviseur communicatie & media.
Als ervaren communicatie- en reputatiespecialist zoekt Linda altijd naar de vraag achter de vraag. Zo nodigt ze opdrachtgevers uit om de diepte in te gaan en tot een antwoord te komen dat bijdraagt aan het versterken van hun reputatiewaarde. Of dat nu gaat om positionering, crisiscommunicatie of strategisch persbeleid, Linda adviseert op strategisch niveau en draagt ook bij aan de uitvoering. Ze is een strategisch denker, creatieve probleemoplosser en een echte verbinder.
Linda brengt 20 jaar werkervaring mee aan zowel klant-, media- als bureauzijde. Ze werkte onder meer als Account Director bij internationaal marketing- en communicatiebureau Clarity, bij Emerce, ABN AMRO en brancheorganisatie DDMA.
Een dagelijkse portie leesvoer is onmisbaar voor Linda: van nieuws tot romans, magazines en blogs. Natuurlijk om kennis op te doen en je horizon te verbreden, maar ook om te ontspannen.
Bel of mail gelijk om de mogelijkheden te ontdekken.