STER-directeur Frank Volmer: "STER moet niet roomser zijn dan de paus"

basic1-114_user_man Maarten Halsema

In de tweede uitzending van de podcastreeks is Frank Volmer, STER-directeur, te gast. Hij reageert op een prikkelende stelling.

15 mei 2019 – De tweede uitzending van de podcast over merken, marketing en reputatie van Emerce, IVRM Reputatie en brancheorganisatie IPAN staat live! In deze tweede aflevering reageert STER-directeur Frank Volmer op de volgende stelling:

“STER moet haar verantwoordelijkheid nemen en niet langer reclameruimte verkopen rondom programma’s van de publieke omroep die de verkoop bevorderen van producten die in strijd zijn met het Nationaal Preventieakkoord.”

NPO-programma’s doorverkopen aan de commerciëlen

Podcast-host Stef Heutink voelt Frank Volmer 25 minuten aan de tand over reputatievraagstukken. Wat is de maatschappelijke toegevoegde waarde van STER? Heeft STER nog bestaansrecht? En moet de STER als overheidsorgaan niet uitvoering geven aan het Nationaal Preventieakkoord door bepaalde reclames te bannen? Ook horen we zijn visie over een reclamevrije publieke omroep en hoe de STER omgaat met de veranderende advertentiemarkt. Succesvolle NPO-programma’s doorverkopen aan de commerciëlen is een leuke gedachtegang volgens Volmer.

Frank Volmer is sinds 1 september 2016 algemeen directeur bij Ster. Volmer komt van de Telegraaf Media Groep (TMG), waar hij heeft gewerkt in diverse managementposities. Sinds zijn vertrek bij TMG heeft hij gewerkt als interim-directeur in de mediabranche.

Abonneren op OnBrandScan podcast

Communicatiespecialisten van reputatiebureau IVRM voeren samen met Stef Heutink de redactie van OnBrandScan. In 2019 worden er 10 podcasts opgenomen van 25 minuten. Iedere uitzending schuift er een CEO aan die zijn/haar visie op reputatie geeft aan de hand van een prikkelende stelling op het gebied van merk, marketing en reputatie. Abonneren op OnBrandScan kan via alle grote podcast-kanalen:

  • Alles op deze site mag eindeloos gedeeld en gebruikt worden